درصورت عرضه ی این کانسپت ، احتمال می رود تا از پیشرانه ی 5.2 لیتری V10 با قدرتی نزدیک به 600 اسب بخار ، بر پایه ی پیشرانه ی گایاردو  استفاده شود .  اما تمام این موارد حدس و گمانی بیش نیست و هنوز مشخصات فنی Egoista به طور رسمی منتشر نشده است .

برای طراحی نمای بیرونی و  کابین همانطور که که از تصاویر مشخص است از فیبرکربن و آلومینیوم بهره گرفته شده است .
طراحان برای طراحی این مدل از هلی کوپتر آپاچی الهام گرفته اند . البته در هلی کوپتر آپاچی هنگام خطر خلبان می تواند ایجکت کند اما در این کانسپت راننده در کابینی امن قرار دارد ، کابینی که با صندلی مسابقه ای و کمربند 4 نقطه ای راننده را درآغوش می گیرد .  البته برای کابین دری تعبیه نشده است و برای  ورود و خروج باید فرمان را از محل نصبش جدا کرد .

از دیگر ویژگی های منحصر بفرد Egoista ، سیستم روشنایی آن است . در این کانسپت از چراغ های جاده ای متعارف استفاده نشده و به جای آن نوارهای LED در قسمت های مختلف به کار گرفته شده است .

منبع : گجت نیوز